Kuchyňa Lidla

Zelenina podporujúca chudnutie

Blog

Zelenina podporujúca chudnutie

Ak hovoríme o chudnutí, mali by sme pamätať na to, že naša strava by mala byť v prvom rade racionálna a vyvážená. Na náš organizmus nevplýva pozitívne drastická diéta a ani náhle vylúčenie niektorých potravín zo stravy. Pocit neustáleho hladu nie je správny, úzkostlivé počítanie kalórií nám tiež nič neprinesie.

Kľúčom k úspechu je pomalé, stupňovité znižovanie objemu potravy. Úspech môžeme dosiahnuť iba vtedy, ak obmedzíme konzumáciu tukov a zameriame sa na fyzickú aktivitu. Našu stravu môžeme obohatiť taktiež drahocennou zeleninou, ktorá nám pomôže pri dosiahnutí cieľa, keďže obsahuje veľa výživných látok a pritom málo tukov. Pamätajme, že zelenina je najcennejším zdrojom výživných látok, ak ju konzumujeme v surovom stave. Môžeme pridať malé množstvo rastlinného oleja, vtedy sa vitamíny ľahšie absorbujú. Počas diéty zeleninu neobaľujte a nekombinujte ju s mastnými omáčky.

Ktorá zelenina sa osvedčila pri diéte?

Mrkva

  • reguluje prácu čriev
  • pôsobí laxatívne
  • je nízko kalorická

Kapusta

  • šalát z kapusty zlepšuje peristaltiku čriev
  • polievka z bielej kapusty napomáha chudnutiu, bojuje proti celulitíde
  • kvasená kapusta uľahčuje spaľovanie tukov

Cesnak

  • napomáha tráveniu
  • je vhodné ho konzumovať po výdatnom jedle – upravuje metabolizmus

Uhorka

  • urýchľuje látkovú premenu
  • odstraňuje z organizmu toxíny
  • kvasené uhorky odstraňujú prebytočné množstvo vody z organizmu

Zelerová vňať

  • detoxikuje

Chilli papričky

  • kapsaicín, ktorý je obsiahnutý v papričkách, uľahčuje trávenie
  • zlepšuje spaľovanie tukov
  • urýchľuje metabolizmus

Karfiol

  • spaľuje telesný tuk

Cuketa

  • detoxikuje

Zelená fazuľka

  • urýchľuje metabolizmus
  • akciova_ponuka

  • akciova_ponuka

Komentáre (0)

zrušiť

zobraziť menej

Newsletter
Zaregistrujte sa

Newsletter